Kniha přání a stížností.

 

Mnoho majitelů gastronomických zařízení, (pokud snad ne všichni), přestali na svých provozovnách používat starou dobrou ,Knihu přání a stížností,,.

 

Za svého učňovského mládí , následných praxí atd., si pamatuji ty ,,nervy,, kolegů, když o tuto knihu požádal jejich host. Bylo jasné, že si to přečte ředitel hotelu a budou následovat problémy. Knihu proto považovali všichni za něco, co by v restauraci nemělo být.

 

Já osobně jsem jiného názoru. Ta kniha, byla nejlepším nástrojem, jak si pohlídat svůj personál v době své nepřitomnosti. Já osobně jsem tu knihu měl velmi rád. Osobně mi pomáhala v profesním růstu a dávala mi do ruky ,,nástroj,, na doložení mé profesionální kvality.

 

Je nesmírnou chybou, že tato kniha z gastro zařízení chybí. Jsem naprosto přesvědčen, že by zvýšila velkou měrou úroveň naší gastronomie.

 

Z tohoto důvodu ji nabízíme jako ,,Gastrorence - kniha přání a stížnosti,,. Současně dodáváme samolepku na dveře, která informuje zákazníky, že v této provozovně tato kniha je k dispozici. Dále ji zákazníci objeví na viditelném místě při odchdu z provozovny tak, aby ji co nejčastěji použili.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

PS:

 

A co ,,režon,, a ,,příručník,, ? ...........Že už jste zapoměli co to je? Ani se Vám nedivím. Copak jste to někde nyní viděli?

 

Jedno vylučuje druhé. Není režon, nepotřebujete příručník. Výsledkem jsou studené talíře, na kterých se v ČR nosí jídla. Děs. Je to neúcta ke kuchaří, .......ale tomu to asi vůbec nevadí. On se totiž vůbec nemá jak dovědět, že něco ,,na place,, není v pořádku. .......Vždyť nemají ani ,,knihu přání a stížností,,

 

Nevadí... zavolejte a vyberte si naší Gastrorecenzi.

 

S pozdravem Váš Gastro Team.